Ik moet ervan plassen - Reisverslag uit Orange, Frankrijk van KeesenYvonnaardezon - WaarBenJij.nu Ik moet ervan plassen - Reisverslag uit Orange, Frankrijk van KeesenYvonnaardezon - WaarBenJij.nu

Ik moet ervan plassen

Door: Kees

Blijf op de hoogte en volg

10 Mei 2016 | Frankrijk, Orange

De watervallen van Herisson zijn mooi, maar vooral hoog. De Cascades de Sautadet zijn laag, maar de uithollingen die het in de in de rotsen maakt zijn prachtig. Het is aan het eind van een warm lang weekend en daarom is het stil als wij aankomen. Lange rijen auto's kwamen ons tegemoet toen we hierheen reden, maar als wij langs de Ceze lopen naar het speciale landschap, zijn we praktisch alleen. Vita geniet met volle teugen van zoveel vrijheid en rent over alle rotsformaties heen om daarna weer bij ons op te duiken, meestal met een grote stok in mijn knieholte duwend.

  • 10 Mei 2016 - 19:56

    Steef:

    Mooi! Ik heb ook wel zin in wat watervallen. Ook al moet ik ervan plassen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kees de Prouw en Yvonne Alkemade 44 jaar getrouwd, 51 jaar samen beide gepensioneerd en living their dream

Actief sinds 02 Mei 2016
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 28140

Voorgaande reizen:

02 Mei 2016 - 30 November -0001

Onze eerste reis zonder terugkomdatum

Landen bezocht: