Hells Angels - Reisverslag uit Sauve, Frankrijk van KeesenYvonnaardezon - WaarBenJij.nu Hells Angels - Reisverslag uit Sauve, Frankrijk van KeesenYvonnaardezon - WaarBenJij.nu

Hells Angels

Door: Kees

13 Mei 2016 | Frankrijk, Sauve

Als we op het zebrapad van La Vigan stoppen voor een vrouw met gouden oorbellen en een gebruind gezicht van het altijd buiten zijn, worden we uitbundig door haar bedankt. Dit is ze kennelijk niet gewent. We draaien de parkeerplaats van de SuperU op om te tanken en gebruik te maken van de WCpublic. Daar staat de vrouw tussen oude mannen met oorbellen, motorlaarzen en tatoos uit een halve liter blik bier te drinken die ze van een van de kale mannen krijgt aangereikt. Ze heeft het duidelijk naar haar zin. Om de zoveel tijd gaat er een voormalige motormuis wankelend de super binnen om weer een paar grote zwart met gouden blikken te kopen, die hier maar 50 cent kosten. Ondanks de aanwezigheid van een wc en een vlak parkeerterrein aan de rivier, besluiten we toch maar om aan de andere kant van het dorp een plekje te zoeken, voordat het hier te gezellig wordt. Later op de avond als we door het stadje lopen, horen we haar zingen op het terras van een cafe. Geen slechte stem moet ik zeggen.

• 13 Mei 2016 - 15:07

Luuk:

Ha Prouwtjes! Leuk om te lezen.
    Kom je volgende week wel ff over om een potje te pokeren, Kees ? :)

veel plezier!!