Droom - Reisverslag uit Viana do Castelo, Portugal van KeesenYvonnaardezon - WaarBenJij.nu Droom - Reisverslag uit Viana do Castelo, Portugal van KeesenYvonnaardezon - WaarBenJij.nu

Droom

Door: Kees

Blijf op de hoogte en volg

03 Juli 2016 | Portugal, Viana do Castelo

Ik heb een droom. Ik droom dat mijn verhalen als een boek worden uitgegeven. Ik droom dat ik bij Paagman verkochte exemplaren zit te signeren voor de lange rij wachtende mensen die mij willen ontmoeten, omdat ik bij De Wereld Draait Door in de uitzending was. Ik reageerde daar gevat op Mathijs van Nieuwkerk met zijn te strakke pak en zijn O-benen, die mij steeds onderbrak terwijl ik zijn vragen beantwoordde. Halina van Rijn was tafeldame en had een jurkje aan waardoor je alles kon zien, en Nico Dijkshoorn noemde mij een voorbeeld voor de Nederlandse schrijvers in zijn gedicht, want het was woensdag, en ik droomde dat ik een goed gesprek had met Paulien Cornellissen over seks als je 65 bent geweest, wat zij heel verhelderend vond. En Peter Pannekoek, want het was vrijdag, had ook een grap over de reis en met name de pechhulp van de ANWB. Lucky TV had een item over een van mijn avonturen in Portugal en het commentaar wat Maxima daarop had.
Je kunt je voorstellen dat ik nog even verder droom.

  • 05 Juli 2016 - 10:21

    Elma:

    Ja Kees dromen zijn soms net echt, misschien komt je droom nog weleens uit!

  • 05 Juli 2016 - 13:18

    Ineke:

    dream on boy

  • 07 Juli 2016 - 14:27

    Joan:

    Dromen zijn niet altijd bedrog Kees!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kees de Prouw en Yvonne Alkemade 44 jaar getrouwd, 51 jaar samen beide gepensioneerd en living their dream

Actief sinds 02 Mei 2016
Verslag gelezen: 248
Totaal aantal bezoekers 28108

Voorgaande reizen:

02 Mei 2016 - 30 November -0001

Onze eerste reis zonder terugkomdatum

Landen bezocht: